Termeni și condiții

Termeni și condiții

Totalitatea conținutului utilizabil și vizitabil accesând pagina de Internet skinmobile.ro denumită în continuare „site”, reprezintă proprietatea intelectuală a SC COLDICEES SRL.

Firma care administrează site-ul skinmobile.ro este SC COLDICEES SRL, numită în continuare “Vânzător”, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J34/411/07.10.2015, având CUI 35095348, CIF RO35095348, cu sediul social și punct de lucru în Strada Rahovei, bloc 107, sc A, ap 4, Roșiori de Vede, Teleorman, Cod poștal 145100 (fără program cu publicul la adresă). Conform ordinului ANPC 225/2023 privind informarea consumatorilor de către operatorii economici care desfășoară activitate în mediul online.

Parcurgerea și folosirea site-ului skinmobile.ro de către utilizator reprezintă acordul acestuia fără limitări sau rezerve a prezentelor Termeni și Condiții. Orice achiziție efectuată prin magazinul online (site) este supusă Termenilor și Condițiilor aici menționate și a Legislației relevante.

Denumit în cele ce urmează „Utilizator”, acesta este orice persoană fizică sau juridică care folosește site-ul cu scopul de a se informa sau de a achiziționa produsele comercializate prin intermediul acestuia. Utilizatorul poate folosi site-ul doar în condițiile în care este de acord și respectă Termenii și Condițiile.

Prezentul text reprezintă cunoașterea și obligativitatea SC COLDICEES SRL de a respecta legislația română în vigoare.

Prin însușirea prevederilor menționate în Termeni și Condiții, Utilizatorul ia la cunoștință și își asumă consecințele rezultate în urma nerespectării prevederilor menționate. Pentru orice fel de nelămuriri legate de Termeni și Condiții, SC COLDICEES SRL se pune la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru menționat în subsolul paginii sau în pagina de contact.

Pentru sesizări se folosesc datele de contact aflate pe site în subsolul paginii, cele din pagina de contact sau cele de la finalul acestui document.

Angajarea Răspunderii Contractuale

La momentul lansării unei Comenzi pe Site, Utilizatorul acceptă implicit modalitatea de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile de prezentare și desfacere a produselor.

Notificarea către Utilizator, după efectuarea Comenzii are rol de informare pentru înregistrarea solicitării de cumpărare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) fără a fi procesată.

Pentru motive justificate – inclusiv erori de sistem (evidente prin discrepanțe vădite precum preț derizoriu raportat la valoarea corectă a produsului), Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă până la zero inclusiv. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va notifica Utilizatorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată sau diferența.

Contractul nu se consideră încheiat între Vânzător și Utilizator decât în momentul primirii de către Utilizator de la Vânzător, prin e-mail sau GSM, a notificării de expediere a Comenzii.

Informațiile prezentate pe Site-ul Vânzătorului vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate. Certificatul de garanție poate fi emis în formă electronică, disponibil online.

Vânzarea Online

Vânzările se efectuează doar online.

În principiu, Vânzătorul se adresează oricărui Utilizator în vederea vânzării Produselor.

Pentru motive justificate Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității acelui Utilizator, acțiunile acestuia ar putea prejudicia Vânzătorul sau Vânzătorul apreciază că există intenția de fraudă la lege ori la prezentele Condiții. Justificarea se prezintă la cerere Utilizatorului al cărui acces a fost restricționat prin mijloacele de comunicare prezentate pe site. Orice protest va fi analizat, răspunsul și comunicarea acestuia este la latitudinea Vânzătorului.

Restricționarea accesului se poate face și pentru situații în care Vânzătorul apreciază că volumul neobișnuit de mare de trafic de la același utilizator sau același punct de acces la internet poate fi contrar intereselor sale în protejarea proprietăți intelectuale sau industriale.

Vânzătorul poate prezenta pe propriul site reclame sau promoții ale unor terți, răspunderea Vânzătorului pentru conținutul acestor reclame sau promoții nu poate fi angajată.

Prețurile Produselor pe site sunt exprimate în lei la valoare brută (TVA inclus). Costurile de livrare nu sunt incluse în acestea, fiind detaliate în Termeni și Condiții în rubrică distinctă.

În condițiile prevăzute de lege, prețul produselor electronice afișat pe Site include Taxa de timbru verde. Utilizatorul poate solicita informații despre acestea conform OUG 5/2015.

Plățile efectuate de către Utilizator sunt în lei, conform prețului afișat. Orice comision de transfer bancar sau de conversie valutară sau orice alt cost perceput de banca plătitorului, banca corespondentă sau un terț implicat în procesul de efectuare al plății, este responsabilitatea Utilizatorului. În caz de restituire a sumei, Vânzătorul este responsabil doar pentru prețul încasat (identic cu cel afișat pe site și acceptat în comandă).

Informațiile despre Produsele disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia/etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Produsele din cadrul site-ului skinmobile.ro sunt produse compatibile cu modelele de device-uri pentru care sunt prezentate. Excepție de la această regulă fac produsele prezentate cu titlul de “Original/a” pentru modelul prezentat, doar acele produse care și sunt de aceeași marcă cu device-ul în sine. Marca produsului este prezentată în cadrul paginii de produs, tot în aceeași pagină regăsindu-se și logo-ul producătorului.

Vânzătorul poate propune Cumpărătorului, după achiziționarea Produsului, înscrierea unui Review legat de produsul cumpărat. Această solicitare nu creează Cumpărătorului vreo obligație, scopul este de a ajuta viitorii Utilizatori să cunoască de dinainte mai bine produsul dorit.

Comanda conține trei componente:

  1. Comanda (include mențiuni clare asupra datelor de livrare și facturare) plus condițiile sale specifice;
  2. Specificațiile (observațiile) utilizatorului - acolo unde este cazul;
  3. Acceptare Termeni și condițiilor prin trimiterea comenzii.

La plasarea unei comenzi, te rugăm să verifici cu atenție dacă ceea ce comanzi este ceea ce îți dorești. Nu ne asumăm responsabilitatea datelor oferite greșit, nici în cazul unei comenzi electronice, nici în cazul unei comenzi telefonice (exemplu: cod de produs oferit greșit sau date de facturare și livrare oferite eronat).

Atunci când confirmăm o comandă, acest lucru implică din partea Utilizatorului o acceptare completă a termenilor Comenzii.

Nu considerăm, în niciun moment, o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract. Prin comandă neconfirmată se înțelege:

  • transmiterea unor informări de tip e-mail prin care Utilizatorul este informat că a fost recepționată Comanda, urmând să verificăm disponibilitatea produsului comandat în stoc precum și celelalte condiții de încheiere a contractului, confirmarea respectiv finalizarea vânzării urmând să o realizăm numai prin emiterea facturii fiscale și expedierea produsului;
  • transmiterea de mesaje text (SMS) sau e-mail în care ești anunțat de programarea comenzii tale pentru livrare în cel mai scurt timp, în situația în care aceasta va fi confirmată.

Ne rezervăm dreptul ca în intervalul cuprins între plasarea comenzii și confirmarea comenzii, să refuzăm încheierea contractului la distanță în situația în care manifești o conduită negativă, reprobabilă de lege, pornind de la principiile edictate de Noul Cod Civil conform cărora orice persoană are îndatorirea să respecte regulile de conduită pe care legea le impune și să nu aducă atingere prin acțiunile sau inacțiunile sale, drepturilor sau intereselor legitime ale altor persoane.

Garanția produsului

Garanția (garanție - orice angajament asumat de vânzător sau producător față de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă – art. 2, pct 9 lit e din L449/2003); reprezintă obligația legală și contractuală pe care Vânzătorul o are către Utilizator, utilizatorul fiind reprezentat de orice persoană fizică sau juridică ce realizează o tranzacție în scopul primirii de bunuri și prestării de servicii din partea Vânzătorului.

Utilizatorul ia la cunoștință și este de acord cu efectele și obligațiile pe care garanția le reprezintă în momentul achiziționării produsului, fie solicitând expunerea succintă a punctelor cheie din garanție, prin mijloacele de comunicare din site, unui reprezentant al firmei în momentul efectuării comenzii, fie prin parcurgerea informațiilor despre garanție, informații ce se regăsesc pe site-ul skinmobile.ro în secțiunea termeni și condiții/garanție.

Garanția oferită de Vânzător începe să-și producă efectul în momentul ridicării de la curier a produselor expediate.

Garanția oferită clientului încetează:

  • Atunci când se constată de către personal autorizat încercarea de modificare a proprietăților materialelor și componentelor din care este fabricat obiectul, dar și la schimbarea destinației specificate a obiectului.
  • Atunci când garanția oferită de către firmă își încheie termenul de valabilitate.
  • Atunci când beneficiarul, în urma nerespectării instrucțiunilor de utilizare și aplicare a produselor le provoacă daune ce pot să provoace inutilizarea acestora în condițiile specificate.
  • Utilizatorul care a constatat primirea unui produs necorespunzător cu obiectul căruia îi este destinat, poate face uz de garanția oferită de Vânzător în temeiul legii nr. 449/2003. Aceasta constatare se va efectua în prezența unui reprezentant al firmei, iar dacă acest lucru nu este posibil, prin punerea la dispoziția firmei de materiale ce fac dovada neconformității (poze, înregistrări video).

Soluționarea situațiilor ce constituie obiectul garanției se va realiza prin returnarea contravalorii produsului achiziționat sau prin înlocuirea acestuia cu un alt produs ce nu prezintă problema constatată și care va corespunde d.p.d.v tehnic.

Toate Bunurile, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale sau ambalate de către Vânzător și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către Vânzător. Certificatul garanție poate fi emis și în format electronic sau regăsit online – în special din motive de protejare a mediului.

Utilizatorul poate solicita certificatul de garanție pe toată perioada de garanție a produsului – în format electronic.

Garanția produselor resigilate poate fi diferită ca termen și condiții de cea a produselor noi.

Politica de retur

Dreptul de retragere din contract

Conform art. 9 din OUG 34/2014, poți renunța la orice produs achiziționat online și care nu corespunde dorințelor sau așteptărilor tale, în termen de 14 zile calendaristice [calculate de la ziua în care intri în posesia produsului], fără să justifici sau să motivezi această alegere. Pentru a beneficia de această modalitate de denunțare unilaterală a contractului, restituirea Produsului trebuie să se facă exact în starea în care l-ai primit și să fie însoțit de toate accesoriile și documentele. Îți vom restitui prețul achitat pe produs în maximum 15 zile lucrătoare de la data la care am primit Produsul [data recepționării în depozit a produselor care au făcut obiectul vânzării] în depozit, în contul bancar pe care ni l-ai indicat. Cheltuielile ocazionate cu trimiterea Produsului, în cazul denunțării unilaterale a contractului, cad, conform legii, în sarcina ta.

Vânzătorul poate suporta valoarea returului (vezi mai jos) în limita unei returnări.

Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv.

Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Profesioniștii (orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidența ordonanței de urgență nr 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama acesteia: societățile, fundațiile asociațiile, cooperativele, formele de organizare profesionale, cabinete individuale, grupate, instituții, orice entitate care nu este consumator conform art. 2 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile) asociate acestora nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

Pentru returnarea produselor este suficient să ne expediați prin intermediul unui e-mail numărul facturii, numele dvs. și un număr de telefon pe adresa skinmobile.office@gmail.com sau să completați formularul din cadrul paginii https://retur.skinmobile.ro.

Returul produselor se va face prin intermediul DPD sau FANCurier, iar costurile și comanda către curier sunt suportate de către SC COLDICEES SRL - în limita unei expediții.

Înlocuirea unui produs cu un altul este gratuită. Skinmobile.ro va suporta costurile pentru o singură înlocuire gratuită per comandă. Alte înlocuiri aferente unei comenzi care a beneficiat de înlocuire gratuită se tarifează cu 14.99 lei (Tva inclus) pentru tur și 14.99 lei (Tva inclus) pentru retur.

Condiții ce fac referire la produsul returnat

Compania noastră recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat. Astfel, acesta trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificatul de garanție incluse în pachet;
  • Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia în timpul manipulării și/sau a transportului. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu poate să nu fie prezent în mod obligatoriu, prezența acestuia fiind specifică fiecărui producător în parte. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a se demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător și vândut de compania noastră. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.
  • Produse care nu se acceptă pentru a fi returnate:
    • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse care intră în contact direct cu pielea/părul) și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: rezerve de periuțe dinți, căști in-ear, cosmetice);
    • Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    • Produse de îngrijire personală (produse care intră în contact direct cu pielea/părul) care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, etc.);
    • Produse care prezintă modificări fizice, murdărire excesivă, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, murdărire excesivă, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
    • Software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații, etc.), jocuri desigilate;
    • Cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
    • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
    • Produse achiziționate în comenzi speciale ferme pentru a căror furnizare a fost nevoie de plată în avans;
    • Folii de protecție pentru ecrane/display-uri (telefoane, tablete, eBook readere, laptopuri, auto, etc.) care au fost deja utilizate;
    • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
    • Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen sau LED (scoase din cutia originală);
    • În cazul pachetelor ce conțin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar în situația în care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. În cazul în care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scădea valoarea acestora;
    • Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă returul numai în cazul în care doar unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • Produse care sunt acceptate pentru retur doar în anumite condiții:
    • Electrocasnice mici care au fost utilizate și sunt aduse curățate pentru retur (aspiratoare, roboți bucătărie, mixere, mașini de tocat, aparate de gătit, blendere, storcătoare fructe, fiare și stații de călcat, aparate de cafea);
    • Electrocasnicele mari care au fost utilizate și sunt aduse curățate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gătit, mașini de spălat, uscătoare rufe, hote);
    • Aparate de răcire/încălzire/filtrare aer și aparate pentru încălzire/preparare apă menajeră, precum și accesoriile/consumabilele aferente acestora.

Dacă produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site sau prezintă defect, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare decât produsul înlocuit, cumpărătorul va plăti doar diferența de sumă dintre cele două produse. Dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică decât produsul înlocuit, cumpărătorul va primi diferența într-un cont iban indicat de cumpărător.

Dacă un anumit produs nu poate fi înlocuit cu un altul, atunci se va restitui integral contravaloarea acestuia.

Dacă în urma unei comenzi expediate către utilizator, nelivrată la destinație, dar pentru care se solicită anulare și restituire sumă, este necesar așteptarea returului expediției înainte de returnarea contravalorii comenzii. Dacă comanda nu a fost încă expediată, iar anularea se face anterior expediției, returnarea contravalorii achitate se va face în termenul legal de la momentul anulării (de obicei în câteva zile).

Livrarea produselor

Livrarea produsului achiziționat reprezintă modul în care acesta ajunge la cumpărător, acesta intrând în posesia lui. Livrarea se realizează de către companii colaboratoare specializate, sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.

Considerăm că livrarea produsului/produselor comandate, confirmate și achitate este cauza încheierii contractului. Din acest considerente acordăm atenție deosebită acestui subiect. Aria geografică de acoperire a livrărilor este cea în care operatorii nostrii livrează. (DPD & FanCurier)

 

Livrarea produselor noastre are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România cu excepția localităților care sunt în afara posibilității curierilor de a ajunge cu mașina la locul indicat de cumpărător (exemplu: necesitatea folosirii bacului de către curier pentru a traversa pe malul opus sau drumuri inaccesibile pentru autoturisme). 

Înainte de a vă fi onorată o comandă plasată pe site-ul nostru, ești notificat pe email.

 

Livrarea gratuită și prețurile de livrare comunicate mai sus ori pe website sunt valabile doar pentru livrările efectuate în raza de acoperire a DPD sau FANCurier. Pentru destinații aflate în afara acestei acoperiri se pot percepe taxe de transport adiționale care însă nu pot fi stabilite și comunicate anticipat, în cuprinsul promoțiilor, cuantumul acestora depinzând de distanța (km) dintre localitățile aflate în raza de acoperire a societăților de curierat și localitatea pe care o indici pentru a-ți fi livrată comanda.

DPD / FAN Cuerier dispune de agenții în orice județ de pe teritoriul României, agenții prin care va trece fiecare expediție din acea zonă. Localitățile aflate la distanțe îndepărtate de agenția teritorială pot avea întârzieri la livrare care nu ne pot fi imputate și pe care nu ni le asumăm.

În cazul apariției unor situații neprevăzute (blocaje trafic, condiții meteo nefavorabile, imposibilitatea mijloacelor de transport în comun de a-și efectua traseele), ne rezervăm dreptul de a amâna comanda.

De asemenea, există cazuri excepționale în care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de noi. Acestea includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii din România. Toate aceste situații ne exonerează de răspunderea privind întârzierea sau chiar anularea livrării.

Înainte de fiecare livrare, vei fi contactat de către curier. În cazul în care curierul nu te găsește la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord și în conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni încă o dată, după ce a restabilit contactul cu tine. Dacă coletul nu va fi ridicat în termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul nostru. În cazul refuzului unui colet livrat, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, ești de acord să achiți în avans următoarea comandă, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare afișat pe site va fi decalat în cazul sărbătorilor legale.

Comenzile acceptate care astfel devin expediții sunt predate curierului între orele 16-18:00 în zile lucrătoare. În zilele nelucrătoare nu se fac expedieri. Termenul general de 48 ore estimat de curier începe să curgă odată cu preluarea coletului de la depozitul nostru.

Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare și după ora 15:30 a zilelor lucrătoare sunt expediate în prima zi lucrătoare care urmează.

Pentru claritate: niciun termen prezentat nu este asumat contractual! Toate aceste termene sunt estimări ideale.

Termenul maxim asumat de livrare de către noi este de 10 zile lucrătoare. Dacă nu primești comanda confirmată și acceptată în acest interval, indiferent dacă nu am putut livra produsul sau din motive de curierat, îți vom restitui valoarea achitată.

Prin plasare comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețurile, tarifele de expediție și timpii de livrare.

Litigii

În cazul apariției oricăror neînțelegeri între Vânzător și Cumpărător, se va încerca rezolvarea acestora pe cale amiabilă. În cazul apariției unui litigiu, părțile acceptă, conform legislației în vigoare, competența instanțelor judecătorești de la sediul Vânzătorului pentru profesioniști și conform legii pentru consumatori.

Copyright, Proprietate Intelectuală și Industrială

Pozele aferente produselor comercializate sunt proprietatea Vânzătorului, orice folosire neautorizată a acestora intrând sub sancțiunile legislației în vigoare. Bannerele publicitare și textele acestora sunt, de asemenea, proprietatea Vânzătorului. Logo-urile operatorilor de telefonie sau date afișate pe site sunt proprietatea respectivelor entități, orice drept asupra acestora aparținându-le. Logo-urile producătorilor sau ale firmelor de curierat cu care Vânzătorul colaborează sunt proprietatea companiilor respective, ele constituind proprietatea acestora, Vânzătorul afișându-le pe site doar în scop informativ.

Întregul conținut a site-ului, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului. Folosirea acestora de către alte persoane (fizice sau juridice) este interzisă. Legislația relevantă în materie fiind aplicabilă inclusiv pentru despăgubiri. Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, Codul civil Român, LEGE nr. 202 / 2000 (actualizată) privind unele măsuri pentru asigurarea respectării drepturilor de proprietate intelectuală în cadrul operațiunilor de vămuire, Cyberlaw.

Nimănui nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terți modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat pe site, fără acordul scris al proprietarului.

Utilizarea personală non-comercială conform destinației inițiale, în concordanță cu scopul urmărit de Vânzător este permisă limitat.

Nu constituie obligație contractuală transmiterea către Utilizator prin orice mijloc de comunicare, accesare sau vizualizare de către acesta a conținutului, fără intenția de a produce modifica sau stinge raporturi juridice a vânzătorului.

Dispoziții finale

Valoarea maximă a obligațiilor SC COLDICEES SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de Vânzător de la clientul respectiv.

Ofertele și produsele prezentate pe site-ul Vânzătorului sunt disponibile în limita stocului, mesajele "În stoc", "Ultimele {x} în stoc" sau alte mesaje legate de stocuri fiind afișate cu scop informativ în funcție de stocul disponibil la acel moment.

Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a schimba, corecta, adăuga și/sau retrage acești termeni fără o notificare prealabilă, aceste schimbări intrând în vigoare în momentul publicării pe site.


Informații companie:

Sediu Social: SC COLDICEES SRL CUI: 35095348 ; CIF: RO35095348 Strada Rahovei, bloc 107, sc A, ap 4, Roșiori de Vede, Teleorman, Cod poștal 145100 E-mail: skinmobile.office@gmail.com

Contact Form