Livrare & Retur - Skin Mobile

Livrarea produsului achiziționat reprezintă modul în care acesta ajunge la cumpărător, acesta intrând în posesia lui. Livrarea se realizează de către companii colaboratoare specializate, sau prin intermediul curierilor proprii ai vânzătorului.

Considerăm că livrarea produsului/produselor comandate, confirmate și achitate este cauza încheierii contractului. Din acest considerente acordăm atenție deosebită acestui subiect. Aria geografică de acoperire a livrărilor este cea în care operatorul nostru contractual DPD sau FANCurier livrează.

Pe site-urile DPD & FAN Curier găsiți lista cu localitățile acoperite de serviciul de livrare. Sintagma "Livrare în orice localitate din România" este limitată la această listă și de posibilitatea curierului de a ajunge la adresa de destinație.

Termenul estimativ afișat pentru livrarea produselor pe site odată cu prezentarea produselor, pe butonul de adaugă în coș sau în pagina de produs se referă exclusiv la zile lucrătoare și reprezintă cea mai optimistă estimare în condiții ideale.

Livrarea produselor noastre are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România cu excepția localităților care sunt în afara posibilității curierilor de a ajunge cu mașina la locul indicat de cumpărător (exemplu: necesitatea folosirii bacului de către curier pentru a traversa pe malul opus sau drumuri inaccesibile pentru autoturisme). 

Înainte de a vă fi onorată o comandă plasată pe site-ul nostru, ești notificat pe email.

DPD sau FANCurier lucrează după propriul program și organizare, independent de cea a vânzătorului. Eventualele întârzieri care pot apărea în procesul de livrare țin strict de firmele de transport.

Livrarea prin intermediul DPD / FAN Curier se realizează conform standardelor și procedeelor specifice implementate și folosite de către această firmă. Timpul de livrare standard stabilit contractual cu furnizorul DPD / FAN Curiereste de maxim 48 ore. Nu suntem răspunzători de întârzierile sau erorile provocate din culpa DPD / FAN Curier.

Livrarea gratuită și prețurile de livrare comunicate mai sus ori pe website sunt valabile doar pentru livrările efectuate în raza de acoperire a DPD / FAN Curier. Pentru destinații aflate în afara acestei acoperiri se pot percepe taxe de transport adiționale care însă nu pot fi stabilite și comunicate anticipat, în cuprinsul promoțiilor, cuantumul acestora depinzând de distanța (km) dintre localitățile aflate în raza de acoperire a societăților de curierat și localitatea pe care o indici pentru a-ți fi livrată comanda.

DPD / FAN Curier dispune de agenții în orice județ de pe teritoriul României, agenții prin care va trece fiecare expediție din acea zonă. Localitățile aflate la distanțe îndepărtate de agenția teritorială pot avea întârzieri la livrare care nu ne pot fi imputate și pe care nu ni le asumăm.

În cazul apariției unor situații neprevăzute (blocaje trafic, condiții meteo nefavorabile, imposibilitatea mijloacelor de transport în comun de a-și efectua traseele), ne rezervăm dreptul de a amâna comanda.

De asemenea, există cazuri excepționale în care comenzile nu pot fi onorate din motive independente de noi. Acestea includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii din România. Toate aceste situații ne exonerează de răspunderea privind întârzierea sau chiar anularea livrării.

Înainte de fiecare livrare, vei fi contactat de către curier. În cazul în care curierul nu te găsește la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord și în conformitate cu programul de lucru al firmei de curierat, acesta va reveni încă o dată, după ce a restabilit contactul cu tine. Dacă coletul nu va fi ridicat în termen de 7 zile de la sediul curierului, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediul nostru. În cazul refuzului unui colet livrat, conform comenzii efectuate pe site-ul nostru, ești de acord să achiți în avans următoarea comandă, indiferent de valoarea produselor comandate.

Termenul de livrare afișat pe site va fi decalat în cazul sărbătorilor legale.

Comenzile acceptate care astfel devin expediții sunt predate curierului între orele 16-18:00 în zile lucrătoare. În zilele nelucrătoare nu se fac expedieri. Termenul general de 48 ore estimat de curier începe să curgă odată cu preluarea coletului de la depozitul nostru.

Comenzile efectuate în zilele nelucrătoare și după ora 15:30 a zilelor lucrătoare sunt expediate în prima zi lucrătoare care urmează.

Pentru claritate: niciun termen prezentat nu este asumat contractual! Toate aceste termene sunt estimări ideale.

Termenul maxim asumat de livrare de către noi este de 10 zile lucrătoare. Dacă nu primești comanda confirmată și acceptată în acest interval, indiferent dacă nu am putut livra produsul sau din motive de curierat, îți vom restitui valoarea achitată.

Prin plasare comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețurile, tarifele de expediție și timpii de livrare.

 

Politica de retur

Dreptul de retragere din contract

Conform art. 9 din OUG 34/2014, poți renunța la orice produs achiziționat online și care nu corespunde dorințelor sau așteptărilor tale, în termen de 14 zile calendaristice [calculate de la ziua în care intri în posesia produsului], fără să justifici sau să motivezi această alegere. Pentru a beneficia de această modalitate de denunțare unilaterală a contractului, restituirea Produsului trebuie să se facă exact în starea în care l-ai primit și să fie însoțit de toate accesoriile și documentele. Îți vom restitui prețul achitat pe produs în maximum 15 zile lucrătoare de la data la care am primit Produsul [data recepționării în depozit a produselor care au făcut obiectul vânzării] în depozit, în contul bancar pe care ni l-ai indicat. Cheltuielile ocazionate cu trimiterea Produsului, în cazul denunțării unilaterale a contractului, cad, conform legii, în sarcina ta.

Vânzătorul poate suporta valoarea returului (vezi mai jos) în limita unei returnări.

Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv.

Cumpărătorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Profesioniștii (orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidența ordonanței de urgență nr 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama acesteia: societățile, fundațiile asociațiile, cooperativele, formele de organizare profesionale, cabinete individuale, grupate, instituții, orice entitate care nu este consumator conform art. 2 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile) asociate acestora nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

Pentru returnarea produselor este suficient să ne expediați prin intermediul unui e-mail numărul facturii, numele dvs. și un număr de telefon pe adresa skinmobile.office@gmail.com sau să completați formularul din cadrul paginii https://retur.skinmobile.ro.

Returul produselor se va face prin intermediul DPD sau FAN Curier, iar costurile și comanda către curier sunt suportate de către SC COLDICEES SRL - în limita unei expediții.

Înlocuirea unui produs cu un altul este gratuită. Skinmobile.ro va suporta costurile pentru o singură înlocuire gratuită per comandă. Alte înlocuiri aferente unei comenzi care a beneficiat de înlocuire gratuită se tarifează cu 14.99 lei (Tva inclus) pentru tur și 14.99 lei (Tva inclus) pentru retur.

Condiții ce fac referire la produsul returnat

Compania noastră recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat. Astfel, acesta trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare și certificatul de garanție incluse în pachet;
  • Produsul trebuie să fie returnat în condiții de siguranță, în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia în timpul manipulării și/sau a transportului. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj. Acest sigiliu poate să nu fie prezent în mod obligatoriu, prezența acestuia fiind specifică fiecărui producător în parte. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a se demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producător și vândut de compania noastră. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.
  • Produse care nu se acceptă pentru a fi returnate:
    • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse care intră în contact direct cu pielea/părul) și care au fost desigilate de consumator, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (ex.: rezerve de periuțe dinți, căști in-ear, cosmetice);
    • Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
    • Produse de îngrijire personală (produse care intră în contact direct cu pielea/părul) care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate îngrijire corporală, periuțe de dinți, irigatoare bucale, perii rotative, termometre, etc.);
    • Produse care prezintă modificări fizice, murdărire excesivă, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, murdărire excesivă, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
    • Software, licențe desigilate (sisteme de operare, aplicații, etc.), jocuri desigilate;
    • Cartușe desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
    • Imprimante/multifuncționale/aparate de fax care au cartușele/tonerele desigilate;
    • Produse achiziționate în comenzi speciale ferme pentru a căror furnizare a fost nevoie de plată în avans;
    • Folii de protecție pentru ecrane/display-uri (telefoane, tablete, eBook readere, laptopuri, auto, etc.) care au fost deja utilizate;
    • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumpărare sau dacă produsele au licențe OEM activate;
    • Acumulatorii, becurile obișnuite, becurile cu halogen sau LED (scoase din cutia originală);
    • În cazul pachetelor ce conțin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar în situația în care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. În cazul în care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scădea valoarea acestora;
    • Dacă au fost achiziționate mai multe produse din același model, se acceptă returul numai în cazul în care doar unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  • Produse care sunt acceptate pentru retur doar în anumite condiții:
    • Electrocasnice mici care au fost utilizate și sunt aduse curățate pentru retur (aspiratoare, roboți bucătărie, mixere, mașini de tocat, aparate de gătit, blendere, storcătoare fructe, fiare și stații de călcat, aparate de cafea);
    • Electrocasnicele mari care au fost utilizate și sunt aduse curățate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gătit, mașini de spălat, uscătoare rufe, hote);
    • Aparate de răcire/încălzire/filtrare aer și aparate pentru încălzire/preparare apă menajeră, precum și accesoriile/consumabilele aferente acestora.

Dacă produsul recepționat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile prezentate pe site sau prezintă defect, cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi înlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare decât produsul înlocuit, cumpărătorul va plăti doar diferența de sumă dintre cele două produse. Dacă valoarea produsului înlocuitor este mai mică decât produsul înlocuit, cumpărătorul va primi diferența într-un cont iban indicat de cumpărător.

Atenție! Produsele Personalizate nu pot fi returnate. Acestea conțin imagini personale ale cumpărătorului și nu pot fi revândute sau reutilizate.

Dacă un anumit produs nu poate fi înlocuit cu un altul, atunci se va restitui integral contravaloarea acestuia.

Dacă în urma unei comenzi expediate către utilizator, nelivrată la destinație, dar pentru care se solicită anulare și restituire sumă, este necesar așteptarea returului expediției înainte de returnarea contravalorii comenzii. Dacă comanda nu a fost încă expediată, iar anularea se face anterior expediției, returnarea contravalorii achitate se va face în termenul legal de la momentul anulării (de obicei în câteva zile).

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Pot returna un SKIN folosit?

Nu, nu se poate returna un SKIN folosit. Motivul principal este legat de imposibilitatea de revanzare a unui skin folosit din cauza uzurii adezivului specific, pe langa asta skin-urile nu pot fi revalorificate sau reutilizate într-un alt mod.

De aceea în cazul skin-urilor, pe platformele sociale și pe site se pot găsi materiale video care explică modul si metoda corectă de aplicare a acestuia, precum și materiale vizuale cu aspectul skin-urilor respective.

Pot returna produsele Personalizate?

Nu! Husele sau SKIN-urile Personalizate nu pot fi returnate. Acestea nu pot fi revândute cu poza clientului antecedent.